sobota 2. září 2017

Zase v Japonsku

Tak jsem zase v Japonsku. Tentokrát ovšem s manželem. A fotografkou :D

Vyrazili jsme ve středu v devět z Olomouce, v pět večer z Prahy, o půl třetí ráno z Kataru a ve čtvrtek v sedm večer jsme byli na letišti Narita.

Imigrační kontrolou jsme profrčeli, kufry nám taky dorazily v pořádku. Hodinu před odjezdem autobusu už jsme přešlapovali na zastávce a já se vztekala, že se nemůžu připojit k wifi :D nakonec po velkém utrpení to vyšlo :-)

Zavolala jsem ještě sensejovi, že jsme dorazili.
Story k dobru: hodný sensei se mi snažil dovolat dvacet minut předtím, ale nepamatoval si, jak si mě uložil v telefonu, tak volal do Prahy známému, ten pak nám.
No a já už umím používat veřejný telefon O:) stačily mi na to tři pokusy.

O půl jedenácté nás sensei vyzvedl na stanici Čófu svým supr čupr autem :)
Spíme teď v jeho domečky v Koganei, ve třetím patře. V bytě neuteče teplá voda, tak tam fakt jen spíme :) na futonech!

Pořád jsme přecpání jídlem a máme se supr :)

Žádné komentáře:

Okomentovat